2015. június 29., hétfő

Wedding time

A barátnőm férjhez ment! Első gondolatom az volt amikor bejelentette a nagy hírt, hogy wow, nem semmi! Meglepett, persze vele együtt örültem és vártam a nagy napot. Második gondolatom pedig, ami szinte minden lánynak, hogy mit veszek fel?????? :D

Olívia sa vydala! Moja prvá myšlienka bola, že woow, aká odvážna! Bola som prekvapená, ale spolu som sa tešila s kamoškou a čakala na veľký deň. A druhá myšlienka, čo si oblečiem??? :D




Fogalmam sem volt milyen színű ruha, hosszú vagy inkább rövid. Egyszerűen nem találtam meg a megfelelőt. Pedig keresgéltem!!! Nos, ezt a dilemmámat a szüleim se perc alatt megoldották! Anyukám talált egy arany színű ruhát, nekik tetszett, így tőlem megkérdezték a méretemet és hoppá,... megrendelték! Azóta is hálás vagyok nekik ezért a merész cselekedetükért! A ruha csodálatos, különleges, talán egy picit túl hosszú.

Nemala som ani šajnu, aká farba, krátke alebo radšej dlhé šaty si mám kúpiť. Nenašla som žiadne krásne šaty, ktoré by sa mi páčili, zbytočne som hľadala... Maminka s otcom ten problém za minútku vyriešili. Na nete našli dlhé zlaté šaty, objednali ich a mala som krásne a výnimočné šaty na svadbu. Trošku moc dlhé, ale mne to nevadí.

Meseszép!!!
Najkrajšia!!
Az esküvőre május 30-án került sor, szerencsére az időjárás is nekünk kedvezett. A menyasszony káprázatosan szép volt, gyönyörű csipke ruhája remek választásnak bizonyult. Olívia ízlésében kicsit sem csalódtam!

Svadba bola 30-ho mája, naštastie bolo pekné počasie, teplo. Nevesta mala úžasné šaty s čipkou, bola oslňujúco krásna. Nesklamala ma ani teraz, má skvelý vkus!
Sminknek egy sima nude sminket választottam. Barna szemhéjpúder, bronzosító és nude rúzs. Ilyen arany, fényes ruhához nem akartam semmi kihívót, így maradtam a természetes és egyszerűnél. Kiegészítőnek arany fülbevalót, karkötőt és bézs levéltáskát viseltem. Cipőt nehezen tudtam választani, kényelmeset szerettem volna, de elegánsat.  Egész nap kibírni magassarkúban bizony nem lett volna kellemes, ezért latin tánccipőt választottam. Nem túl magas a sarka és bőr talpának köszönhetően kényelmes viseletet nyújt egész nap. Nem fáradt el benne a lában sok járkálás, táncolás után sem.

Mala som jednoduchý makeup (hnedé očné tiene, bronzer a nude rúž), nič výrazné som nechcela mať, stačili moje zlaté šaty. Nezabudla som ani na zlaté náušničky a náramok, kabelku som si vybrala béžovú listovú so zlatením. S topánkami som mala problém, chcela som pekné, ale pohodlné topánočky. Práve preto som si nakoniec obula svoje tanečné sandále, nemajú veľmi vysoký opätok, kožené podrážky, aj kvôli tomu sú také pohodlné. Ani večer som necítila, že by som mala unavené nohy. 

Az ifjú párral!/ S novomanželom!

Olívia & Zsolt
Apukámmal! :) / S ockom! :)




♥♡♥♡♥





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése