2015. június 17., szerda

Fresh summer nails


Ebben a hatalmas kánikulában gondoltam átdekorálom a körmeimet egy kicsit nyáriasabbra. A zöld és korall ezen árnyalatainak kombinációja igazán friss és üde körmöket eredményeznek. Ezüst porral és fehér kövecskékkel feldobva még különlegesebb lesz ez a manikűr.

Je leto, niekedy strašná horúčava, preto som chcela svieže nechty. Zelená a koralová sú spolu skvelá kombinácia, výsledok bude krásna a mimoriadne svieža farba. So strieborným práškom a s bielymi kamienkami naše nechty budú naozaj špeciálne.  


1: A mutatóujjamat korall és a kisujjamat zöld színűre festettem. 
2: A gyűrűsujjamra kentem egy réteg korall színű körömlakkot, majd belemártottam a csillámporba. A fölösleget leszórtam róla, ez után jöhetett egy jó vastag réteg átlátszó körömlakk, hogy a csillámpor biztosan a körmömön maradjon. 
3: A  középső- és a hüvelykujjamra ombre festést készítettem zöld és korall átmenettel. Erre a két ujjamra fekete körömlakkal mintát készítettem és fehér kövecskével díszítettem.

1: Ukazovák som namaľovala s koralovým a malíček zeleným lakom.
2: Na prstenník som nanášala jednu vrstvu koralového laku a potom strieborný prášok. Samozrejme s priehľadným lakom na nechty som nanášala jednu hrubú vrstvu, aby trblietky boli naozaj trvalé.
3: Prostredník a palec som namaľovala s ombre sfarbením, s koralovým a zeleným sklonom. Čiernim lakom na nechty som namaľovala motív a vyzdobila s bielymi kamienkami.


A felhasznált termékek:
Používané výrobky:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése