2015. június 24., szerda

Ombre lips #2

A múltkori ombre lips-es bejegyzésemnél, melyet megtekinthettek ITT, Evelin hiányolta az egész look-ról készült képet. Ezért most készítettem egy pár ombre lip-es sminket amit szeretnék megmutatni nektek. Felsorakoztatom a variációkat a  hétköznapitól egészen a legvadabb bulisminkig. lehet választani, melyik a legjobb? :D
Minule som písala o ombre perách, ten príspevok si môžete kuknúť TU. Evelin písala komment, že jej chýbajú fotky o celom makeupe. Preto som teraz pripravila nový príspevok pre vás, aby som vám ukázala makeupy s ombre perami od skromného až do extrémneho štýlu! Ktorý je najlepší? :D
NUDE
Akár hétköznapokra... :)
Prirodzenosť na všedné dni... :)




Rimmel London- 700 Nude Delight/ Maybelline- 710 Sultry Sand

Full of Colors

Színek a nyári napokra! ;)
Farby na krásne letné dni! ;)




Miss Sporty- 037 I like / Avon Color Trend- Passion

Black and White

Extrém smink a merész csajoknak!
Extrém make-up pre odvážne baby!




Qianyu- 04



2 megjegyzés:

  1. Úúú, köszönöm! <3 :))) Mindegyik csodás lett, de mindben más tetszik! :D A nudeokért odavagyok, ezért az a favorit, de talán a 2. verzió áll neked a legjobbam, ami olyan mint egy rózsa és nagyon szép az egész look, a harmadiknál pedig a szem meg az arcsmink fogott meg nagyon!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örömmel csináltam ezt a bejegyzést! :) *-*
      A nudeért én is teljesen odáig vagyok. rengeteg nude termékek van! Valamiért mindig bekerül 1-2 termék a bevásárlókosaramba. :D
      Köszönöm, a 2. verzió színes és igazán nyáriasra sikerült. Lehet majd egy bulin bevetem! :D

      Törlés