2015. június 11., csütörtök

Indian style | Collab with Evelin!


Hol volt, hol nem volt.... Evelin meglepett egy ajánlattal, mi szerint készítsünk bejegyzést együtt. Természetesen igent mondtam, csak azt nem tudtam mi legyen a közös bejegyzés témája amíg...
Nem is olyan rég Pozsonyban az Eurovea Shopping Centerben jártam vásárolgatni. Többnyire nincs kitűzött célom, ahogyan ekkor sem volt, de mindig betérek a Gate-be új bizsut keríteni magamnak. Nos, megláttam ezt az ékszert és annyira megtetszett, hogy habozás nélkül megvettem. Nem néztem mi is valójában, őszintén szólva azt hittem lánc. Tévedtem! :D 

Felfedezve, hogy a kezemben tartott ékszer valójában lánc helyett egy fejdísz, máris tudtam, ez egy szuper téma lesz! A Beauty by CATherine és a Zoara kuckója összeállt, hogy meglepjen titeket ezzel a közös bejegyzéssel, amely egy kis indiai fűszerezést kapott! ;)
Evelin blogját megleshetitek itt: http://zoara.blogspot.hu/


Kde bolo, tam bolo... bola raz jedna beauty blogerka, ktorá dostala jednu správu od druhej krásnej blogerky, Evelin, že by mohli písať niečo spoločne. Samozrejme hneď odpovedala áno, a potom dlho rozmýšľala, o čom by mala písať.
Tá blogerka, ktorá sa nevedela rozhodnúť, som bola ja. Na moje šťastie milujem shopping, preto som išla minule do Eurovei v Bratislave. Stále skočím aj do Gate-u, lebo majú krásne šperky. Musím si neustále vybrať  niečo pekné pre seba. Takto sa to stálo aj vtedy. Kúpila som si retiazku, veľmi sa mi zapáčila, hneď som si ju aj kúpila. Keď som prišla domov, všimla som si, že to  čo držím v ruke nie je retiazka, ale šperk na hlavu. Vtedy mi napadlo, že mojou témou bude určite niečo indické a nakoniec je to naša spoločná téma s Evelin. ;)
Evelinin blog nájdite tu: http://zoara.blogspot.hu/







Íme Evelin sminkje! Fantasztikusan sikerült, meseszép! 
Katt az ő bejegyzésére is!! ;)

A tu je krásna Evelin s úžasným makeupom!
Pozrite si aj jej príspevok!! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése