2015. január 25., vasárnap

My dog, Leo!


Tudom, hogy eddig kozmetikumokról írtam, sminkeket mutattam nektek, stb. De most szeretném bemutatni a kutyusom, Leot! Nem hiába vettem a közelmúltban egy kutyás láncot az Avon katalógusból. Szeretem az állatokat, és úgy gondolom, aki szintén így van ezzel, az rossz ember nem lehet! Minden kutya önzetlenül szereti a gazdáját, még akkor is ha olykor rosszul bánik vele. Sőt, még azt is ki merem jelenteni, hogy a Földön nincs náluk hűségesebb és ragaszkodóbb lény!


Számomra hatalmas örömet jelent amikor vele játszhatok, simogathatom. Az is amikor valami rosszat tesz. Olyankor tudja jól, hogy le lesz szidva és szégyenkezik. De nagyooooon! :D

Szerintem a kutyusokkal lenni fantasztikus relaxáció. Ülni mellettük és simogatni őket óriási nyugalom. Felbecsülhetetlen. Ha valami miatt mérges leszek, vagy csak túl hosszú napom volt akkor mindig kimegyek hozzá. Egy kis Leoval töltött idő mindig megnyugtat és feltölt energiával!
Pontosan e miatt voltam nagyon szomorú novemberben, mert elszökött itthonról. Pár nap elteltével kezdtem feladni a reményt. Csak az járt a fejemben, hogy többet már nem látom. Egy teljes héttel a szökése után hallottam őt nyűszíteni a kertünkben. Próbált bejutni az udvarunkba, de nem tudott. Annyira örültem a hazatérésének, rendesen örömkönnyeket hullattam. Igaz, rá sem ismertem, mert eléggé lefogyott szegény amíg kalandozni volt... De mostanra már visszanyerte eredeti alakját és huncutabb, mint volt. :D
Viem, že doteraz som písala o kozmetike, ukázala som vám makeupy, atď. Ale teraz vám chcem predstaviť môjho psa, Lea. Kúpila som psí náhrdelník z Avonu. Milujem zvieratká a myslím si, že ľudia, ktorí ich tiež majú radi, zlí nemôžu byť! Každý pes nezištne miluje svojho pána, aj keď na k nemu správa zle. Dokonca aj to sa opovažujem vyhlásiť, že na Zemi niet vernejšej a oddanejšej bytosti ako je pes.

Keď môžem byť s Leom, vtedy sa cítim byť šťastná! To je pre mňa odreagovanie, keď sa hráme spolu, hladkám ho. Neoceniteľné! Keď som nervózna, alebo smutná.

Práve z toho dôvodu som bola smutná v novembri, keď sa stratil. O niekoľko dní som začala strácať nádej, že sa vráti. Iba to mi chodilo po rozume, že ho u neuvidím viac. Po týždni som ho počula skučať za plotom v záhrade. Pokúšal sa dostať dnu, ale nevedel. Tak som sa tešila z jeho návratu, že som si poplakala. Skoro som ho nespoznala, taký bol vychudnutý. Dnes je už krajší ako predtým a je väčší huncút aký bol.

Leo négy hónaposan./ Leo keď mal štyri mesiacov. 

https://www.facebook.com/thebeautycatherine









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése