2015. január 13., kedd

Das Gesunde Plus | Haar Vital Komplex



Ezt a hajvitamint azért kezdtem el szedni, mert eléggé lenyírták a hajam az egyik fodrászatban. Jobban, mint szerettem volna. Gondolom mindenkinek van már ilyen tapasztalata. Nagyon haragudtam amikor megláttam a végeredményt a tükörben, de a fodrásznő szerint ennyit le kellett vágni szegény hajamból. Gondoltam rendben van, nem fogok vele összeveszni. A szalonból az utam egyenesen egy DM-hez vitt és a polcokon hajvitamint kerestem. Így esett a választásom erre a vitaminra.
60 kapsula van benne, minden nap egyet ajánlott bevenni belőle. Ebből adódóan két hónapig szedtem. A hajam alapból lassan nől, de gondolom a vitamin hatására kicsit erőre kapott. Így két hónap alatt a levágott rész legalább fele visszanőtt, aminek kimondhatatlanul örülök. Egészségesebbnek és dúsabbnak is tűnik. Az ára ha jól emlékszem 2, 50 euró, megéri kipróbálni! :)
Before

After
 Vitamín na vlasy som začala brať preto, lebo mi dosť ostrihali vlasy v kaderníctve. Viac ako som chcela. Myslím si, že viaceré máte také skúsenosti. Veľmi som sa hnevala, keď som sa videla. Podľa kaderníčky bolo potrebné vlasy ostrihať. Myslela som si, dobre, nebudem sa s ňou hádať. Z kaderníctva som sa vybrala rovno do DM drogérie na policiach som hľadala vitamín na vlasy. Tak som si vybrala tento vitamín.
Obsahuje 60 kapsúl, každý deň treba vziať jednu. Brala som ich dva mesiace. Moje vlasy rastú pomaly, ale účinkom vitamínu zosilneli. Takže za dva mesiace dorástla polka odstrihnutej dĺžky. Vlasy mám zdravšie, hustejšie. Keď sa dobre pamätám, cena je 2,50 €, oplatí sa, vyskúšajte dievčatá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése