2015. január 26., hétfő

Maybelline | Color Sensational lipstick


422 Coral Tonic
Ez az egyik kedvenc rúzsom! Egyszerűen imádom! A Maybelline termékekben eddig még nem csalódtam, legyen itt szó szempillaspirálról, szájfényről, szemhéjpúderről, vagy akár körömlakkról. Így történt ez a Coral Tonic névre hallgató rúzzsal is. Be kell, hogy valljam nagyon sokáig kerülgettem a drogériákban, mivel nevét is élénk színéről kapta. De mindig megnéztem amikor arra jártam, és ha láttam, hogy még kapható az árnyalat, kicsit megnyugodtam. Szerencsére eljött az a
pillanat is amikor végre egy darabot a Coral Tonicból magaménak tudhattam.

Korall, hihetetlenül merész, intenzív szín. Érdekes módon minden bőrtípushoz passzol. Eleinte féltem, hogy kiszárítja az ajkaim, mivel a rúzs állaga kicsit kemény. Szerencsére erre nem volt példa. Ha szárazabb is a szám, akkor sem irritálja, inkább hidratálja. Tapasztalataim szerint elég tartós, egyenletesen kopik. Tetszik a dizájnos négyzet alakú tokja.

Môj najobľúbenejší rúž! Zbožňujem ho! Maybelline produkty sú super, ešte ma nesklamali, či už je to špirála, lesk na pery, očný tieň alebo lak na nechty. Presne tak sa stalo aj s rúžom Coral Tonic. Veľmi dlho som čakala naň. Nevedela som, či ho kúpim, alebo radšej nie, lebo má veľmi sýtu farbu a som sa bála, že mi nepristane. Nakoniec som sa strašne tešila, keď konečne bol môj!

Má koralovú odvážnu farbu. Ten odtieň pristane každému typu pleti. Myslela som si, že vysuší moje pery, lebo má tvrdú konzistenciu, ale nemala som pravdu. Ani vtedy, keď mám trochu suché pery! Rovnomerne sa stiera a vydrží dlho na perách!





·        
·        

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll ez a szín neked! Klassz rúzsnak tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :) Én mindenkinek csak ajánlani tudom!! *-*

      Törlés