2015. február 16., hétfő

Rimmel | Scandaleyes eyeshadow


Ma délután vadászatra indultam, szerencsére! Hiszen rábukkantam erre a kincsre egy drogériában 75%-os kedvezménnyel. Gondoltam kipróbálom, ennyi pénzért mégéri. 
Kellemes csalódás ért. Nem bántam meg, hogy megvettem. Azt hittem felkenés után ragadni fog a szemhéjam tőle. De tévedtem! Hamar megszárad, pár másodperc alatt. Így nem kell sokáig zárva tartanunk a szemünk. Sokáig bírja elkenődés nélkül, akár egész nap. Könnyű vele dolgozni, nem kell sokáig szórakozni vele,
hogy szépen kifessünk a szemünket. Jól eldolgozható a saját ecsetjével is, így nincs szükség másra. Egy rétegben is fantasztikusan jól pigmentált. Nem matt, fényen szépen csillog. Igaz, nincsenek benne nagyobb csillámok, inkább sok apró.  
A 006 Rich Russet árnyalatban szereztem be. Barna szín, sok pici arany csillámmal. 


Dnes popoludní som išla na shopping. na šťastie, lebo som našla ten poklad za skvelú cenu! Za  0,56 eur!!! Myslela som si, že vyskúšam, keď je to skoro zadarmo.
Nekúpila som ho zbytočne, je naozaj veľmi dobrý očný tieň! Myslela som si, že po nanášaní sa moje očné viečka budú lepiť. Nemala som pravdu! Rýchlo uschne, za pár sekúnd. Dlho vydrží bez rozmazávania, skoro celý deň. Jednoducho sa nanáša,  nemusíme sa s tým dlho baviť, aby sme si pekne nalíčili oči. Dobre sa pracuje s štetečkom, nemusíme používať iný štetec na očné tiene. Aj jedna vrstva je krásna, dobre pigmentovaná. Nie je matný, nemá veľké trblietky.   
Ja som si kúpila odtieň  006 Rich Russet. Hnedý s malými zlatými trblietkami. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése