2014. szeptember 5., péntek

Fit Girl!!!

Öt ok, amiért jó, ha legalább hetente háromszor ugrálókötelezel:

1.      Több izomcsoportot átmozgatunk egyszerre. Erősítjük a láb izmait elugráskor, a levegőben a hát - has- törzs izmait, és mindeközben a kar és váll izmait is megtornáztatjuk.
2.      Tíz perc intenzív ugrálókötelezéssel akár 140 kalóriát elégethetsz!
3.      Javítja az állóképességet!
4.       A keringési rendszerre való hatása nagyszerű!
5.    Fejleszti a ritmusérzéket és a koordinációs képességet!


Päť dôvodov, prečo by si mala aspoň trikrát týždenne  skákať  so švihadlom:

1.      Viac svalov rozhýbe naraz. Poskokom posilňujeme svalstvo nôh, vo vzduchu svalstvo chrbta, brucha, trupu, a súčasne precvičujeme aj svaly ramien a pliec.
2.      Desať minút intenzívnym skákaním môžeme spáliť až 140 kalórií!
3.      Zlepšuje výdrž!
4.      Na obehovú sústavu má vynikajúci vplyv!
5.      Rozvíja rytmickú a koordinačnú schopnosť!  

4 megjegyzés: