2015. szeptember 2., szerda

Maybelline | The NUDES


HUN: Sokáig szemezgettem ezzel a palettával, mielőtt megvettem. Valamiért mindig amikor a Maybelline polcoknál jártam lebeszéltem magam a megvásárlásáról. Mivel a természetes árnyaltok rajongója vagyok, van egy-két nude palettám, ezért úgy gondoltam, hogy maaaaaajd, még ráér! De nagy volt a kísértés és már nem bírtam neki ellenállni!

Magával ragadó ez az elegáns csomagolás, a fekete borításra ezüst betűkkel rápingálva: THE NUDES! Átlátszó a teteje, így minden árnyalatot tökéletesen látni. Szerelem! ❤


Nos, miért érdemes megvenni???
 ° Mert a világos árnyalatoktól egészen a sötétekig mind megtalálható benne.
 ° A palettában csillámos, matt, vagy akár selyemfényű árnyalat is rejlik, így az egészen természetestől a buli sminkig bármit elkészíthetünk vele.
 ° Hosszabb utazáshoz tökéletes.
 ° Illata finom, púderes.
 ° Hihetetlenül strapabíró! Nekem egész napon át tartott elkenődés nélkül, nem ült be a szemhéjredőkbe, hangsúlyozom NYÁRON!!!
 ° Pigmentált színek! A világosak persze nem annyira, de jól teljesítenek ők is.
Negatívum: Kicsit hiányzik nekem belőle a tükör...  😞
Végeredmény: Megéri beruházni rá, 12 tökéletes nude árnyalat, jó minőség és szinte luxus kivitelezés!



SK: Strašne dlho som túžila po tej Nude palete odvtedy, keď som sa dozvedela, že existuje! Stále, keď som išla do DM-ky, zastavila som sa pri Maybelline regáloch a rozmýšľala som. Vždy som prišla na to, že doma mám veľa prirodzených očných tieňov.  Až teraz prišiel čas na to, aby tá paleta prišla so mnou domov a sme žili spolu šťaaaastne!
 Elegantný čierny obal so striebornými písmenkami: THE NUDE! Vrch má priesvitný, perfektne vidíme všetky farby.  Láska! ❤

1. sor/ 1. rada
Takže, prečo by mala mať každá baba tú paletu???
 ° Lebo od svetlých odtieňov až do tmavých nájdeme všetky, čo by sme potrebovali!
 ° Aj trblietavé, matné alebo hodvábne lesklé farby. Môžme urobiť prirodzene krásny make-up, alebo výrazný na party!
 ° Na dlhé cesty dokonalé!
 ° Má jemnú vôňu.
 ° Veľmi trvácne, celý deň mi vydržal make-up bez rozmazávania a to v LETE!!!
 ° Sýte farby, okrem tých svetlých.  Tie sú skoro také jemné.
Negativita: Chýba mi zrkadlo... 😞
Výsledok: Oplatí sa mať tú paletu! 12 krásnych odtieňov, dobrá kvalita a luxusná realizácia!
2. sor/ 2. rada




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése